Mitä tehdä jos kaikki ei mennytkään suunnitelmien mukaan?

 

Olemme pahoillamme, jos Päijänne-ovessasi on ilmennyt ongelma. Haluamme korjata asian kuntoon nopeasti ja parhaamme mukaan. Jos tuotteessa on huomautettavaa, tee reklamaatio tehtaallemme sähköpostitse osoitteeseen palaute@paijanne-ovet.fi tai postitse osoitteeseen Sysmän Ikkuna ja Ovi Oy, palautteet, Vääksyntie 331, 19700 Sysmä.

Palautteesi käsitellään nopeasti ja tehokkaasti kun kerrotte meille oven mallin, tilausnumeron tai ostopäivän, sekä kuvauksen ongelmasta ja tuotteesta mielellään valokuvineen.

Kun olemme vastaanottaneet palautteesi, lähetämme sinulle vahvistuksen palautteen saapumisesta. Tutkimme palautteen ja ryhdymme tarvittaviin toimenpiteisiin välittömästi tilanteen niin vaatiessa (virheet jotka estävät oven käytön tai aiheuttavat muuten arkeen olennaista haittaa), kuitenkin viimeistään kuukauden sisällä ensimmäisen palautteen saapumisesta (kosmeettiset vauriot).